pearl Ch. 09

Edited by PennLady

Tämä on tekijänoikeudella kaunokirjallisen teoksen. Kaikki oikeudet pidätetään.

*

Katselin haltioissaan kuin kuu nousi. Minusta tuntui nousevan nopeammin kuin sen olisi pitänyt. Ennen kuin tiesin sen, hän oli ratsastus korkealla taivaalla ja hohto oli kaikkialla. Olin ollut pois täysikuu ennen, mutta valo tuntui eri minulle. Enemmän mystinen, ja ihana, ja vain kauniimpi kuin olisin koskaan ymmärtänyt. Ilma tuntui infusoida valon ja mietin miten olin jäänyt tämä kauneus koko elämäni.

Kun katselin, hontelo kanit alkoivat kerääntyä niitty, kaikki tuijottaa ylöspäin. Se oli yksi oudoin mitä olen ikinä nähnyt. Katsoin takaisin Chang ja hän ilmoitti, haluan edelleen nähdä. Käännyin takaisin ja näki, että he olivat nyt kaikki istumaan heidän reidet, kasvot suunnattu taivaalle. Tunsin jotakin harja ylitseni, aiheuttaa jännitystä, joka teki minun asteikot puistattaa. Voisin melkein siirtää se pois kuin tuuli, mutta tunsin sen minun helmi. Sitten asiat siirtynyt.

Hetkeksi kaiken himmeänä, kuin suodatin on laadittu koko aistini. Ennen kuin ehdin reagoida kaikki oli takaisin ja vaikka en näytti olevan samassa paikassa kaikki oli hyvin erilainen. Valo oli erilainen. Oma silmä-näköpiirissä lohikäärme oli parempi kuin ihmisen, mutta asiat kohonnut. Vuorovaikutus valon ja varjot olivat pehmenneet normaalisti tapahtuu kuunvalossa, mutta jotenkin itse valo näytti terävämpi ja kirkkaampi. Äänet olivat selkeämpi ja miellyttävämpi. Haju ilmassa oli selvä, ja jokaisen hengenvetoon voisin hajua ja makua taika tässä paikassa. Tai tämä versio paikalla, koska silloin kun olin ollut fyysisesti muuttunut. Se oli samalla kohdalla joen.

Tuntumaa ruohon ja veden vasten ruumiini oli voimakkaampi. Joen energian pestä yli minulle, missä minun jalat ja häntä olivat vielä vedessä, ja voisin mielessä energia ruohon kutittaa vastaan ​​minun mittakaavoissa. Tunsin kuutamo kehoni. Se oli hienoimpia tunne, ylevää ja sanomaton. Kuutamo työskenteli ihoni ja asteikot, maastojuoksu läpi ja asettuvat minun helmi. Ja oh yeah, halusin enemmän.

Katsoin takaisin Chang, ja jopa hän näytti erilaiselta. Kuutamo loistivat pois hänen tummat asteikot ja hänen kultainen silmänsä otti hopeanhohtoinen kiilto. Mutta jälleen kerran, suurin muutos oli vaikea laskea. Chang aina ollut luonnollinen majesteetti hänelle, vaikka hän oli rento tai leikkiä, mutta nyt se oli selvempi, ja hän oli vielä näyttävämpi. Ilma tanssivat hänen ympärillään kuin vain odottaa hänen käskystään. Voisin nähdä energiaa joen vuorovaikutuksessa kuutamo, jossa se heijastuu veteen.

“Um, mitä juuri tapahtui?” Onnistuin kitistä ulos.

“Todellisuus on kaksijakoinen, fyysinen ja henkinen. Olet viettänyt koko aikaa fyysisessä. Tämä on hengellinen.”

“Ja ne liittyvät”, sanoin, yrittää saada sääntöjä suoraan päähäni. “Mutta jos asia on niin, miten voit olla yhdessä ja tämän jälkeen muita, kuin he eri paikoissa?”

“Ne ovat kytköksissä toisiinsa ja toisiinsa, käännä puolta saman kolikon. Mutta sama kuin on leveys välillä kaksi puolta kolikon, on erittäin hieno ….” Hän pysähtyi täällä, etsivät sana. “Barrier, oletan, niiden välillä. Useimmat seistä toisella puolella este tai muita. Kuitenkin, vaikka vain harvat ovat tietoisia siitä enää, useimmat olennot pystyvät kautta kulkeviin. Jotkut voivat seistä molempia yhtä aikaa, mutta mielestäni kokemus antaa minulle päänsärkyä. ”

Olin aikeissa kommentoida että tietty joku tuottaa kipulääkettä juuri kyseisen vaiva, kun Chang jälleen ilmoittanut, kenttä olin kääntyi pois. Hän käytti tietäen hymy.

“Uskon, hän haluaisi puhua kanssasi.”

Käännyin takaisin niitty ja näki luku lähes pysähtynyt sydämeni. Nainen seisoi ehkä parin metrin päässä minusta. Hän oli veistoksellinen ja upea, hänen kalpea iho oli valoisa ja hänen hopea-valkoiset hiukset laski säteilevä Cascade alas hänet takaisin. Hänen vaatteensa näytti valmistettu kuutamo ja virtasi sulavasti hänen ympärillään. Hänellä oli lempeys hänelle, ja hiljaisuus, joka heti laittaa minut kotonaan. Hän istui, vaikka mitä olen voinut nähdä, ja viittoi minut luokseen. Kanit kokoontuivat hänen jalkojensa juuressa.

Epäröin hetken, ylityöllistettyjä. Sitten itsepintainen GO joen väkisin työnsi minut häntä kohti. Se oli ensimmäinen kerta pystyin muistamaan joki tekee jotain tuollaista. Kävelin ohi, tunne ujo.

Kun pääsin hänen, kanit teki tilaa minulle. Sotkettu rauhallisuus hänen läsnäolonsa, laitoin pääni sylissään. Oli outo Wonderlandesque luonto näkökulmasta. Kanit tuntui olevan oikeassa suhteessa minulle lohikäärme ja hänen ihmisenä. Mutta pystyin pääni sylissään ikään kuin hän olisi suunnilleen samankokoinen kuin minä. Aloin nähdä, miten tämä voisi antaa joku päänsärky. Ei siksi, että se todella väliä. Hän juoksi kätensä kautta minun mane ja huokaisin.

“Joten olet Chang uusin aloittelevan ja suojatti.” Hän hymyili minulle. Hänen äänensä oli rytmikäs ja miellyttävä.

“On erittäin mukava tavata.”

“On mukava tavata sinuakin, rouva.” Nyökkäsin.

Hän antoi herkkä nauraa. “Et varmasti ovat kohteliaita.”

Kuulin Chang naurua. “Ehkä hän on sinua, rouva.”

Hän pitää kasvoni, kun hän jatkoi silitti minun turkista. Olen liottaa sitä, hänen huomionsa ja energiansa. “Älä viitsi, hän ei voi olla niin paha.”

“Kuten sanoit, rouva.” En etsinyt Chang, mutta kuulin hymyn hänen äänessään.

Hän jatkoi opiskelua minua. Hän nosti pääni ylös ja katsoi minua silmiin. Hänen silmänsä olivat yötaivasta, ja minusta tuli menettänyt syövereihin. Tunsin hänen katsoa lävitseni, sieluuni.

“Sinulla on hyvin lempeä luonteeltaan, ja todellinen sydän. Teet erittäin hieno lisä tämän klaanin.”

Hän järjesti päätäni sylissään ja jäljittää jotain otsaani sormellaan. Olen vapisivat hänen kosketuksensa. Kun hän oli valmis, tunsin infusoida kuutamo. Siellä oli voimakasta suuri kuin energia virtasi läpi kehoni. Se oli eteerinen ja tuntui tuuli olisi puhaltanut sisälle. Se kutittaa vähän, kuin joki. Vaikka tuntemuksia tuntui ristiriitaisia ​​he sulautuivat saumattomasti. Koska energia asettui minun helmi, pääni lolled sylissään ja ruumiini lazed bonelessly hänen jalkojensa juuressa. Yhteenliittyneitä energia ensconced sisälläni tuntui pala kuun itse enkä voinut olla onnellisempi olla hänen puolesta.

Hän huomautti Valtiovierailullani myhäillen. “Olin alunperin suunnitellut acquainting sinulle joitakin Lore koskien klaanin. Mutta katselen sinua, olet selvästi aloitteleva tuskin pystyy pitämään silmät auki.”

Halusin kiistää lausunnossaan, mutta hän oli oikeassa. Olin tulossa alas korkean nopeasti. Olin edelleen kuljettaa mukava kuhina, mutta uni ei ollut kovin kaukana. “Pelkään saatat olla oikeassa, rouva,” Minä epäselvä, sitten muistin, mitä Chang kutsui häntä. “My lady”, korjasin.

“Sitten taidan lähteä, että opetusta Chang. Onko sinulla kysyttävää, Sebastian?”

“Miksi osterit tehdä helmiä kuutamo? Ja miksi nämä kaikki kanit täällä?” Sain kysyä lähinnä asia jumaluus olen koskaan nähnyt kysymys ja mitä minun keksiä? Kanit ja ostereita. Voi, banaalisuutta kaiken.

Kuulin Chang hihittää. Mutta hänelle kunniaksi, kuu vei kysymyksiini vakavasti.

“Osterit tehdä helmiä niin, että ihminen saattaa olla hieman kuun kaikkina aikoina. Ihmisrotu on tarkoitus elää taikaa, ja aiempina aikoina ihmiset tekivät hyvä käyttää sitä. Se voi nyt tuntua, että ihmiset ovat muuttaneet ohi niiden tarvitset taikuutta, mutta ne eivät ole. Ne ovat yksinkertaisesti hautasivat sen alle häiriötekijöitä. Joten nämä pikku muistutuksia jäi vielä löytynyt. ”

Nyökkäsin ja tein parhaani omaksua, mitä hän sanoi, mutta uni lähestyy nopeasti.

“Ja nämä eivät ole kanit.” Hän kumartui ja poimi yksi ylös. Hän pani pitkin hänen kyynärvarren kanssa eläimen rintaan lepää hänen kädellä silitti se turkista toisella kädellä. Läheltä saatoin nähdä rakentaa oli pidempi kuin kani, ja korvat ja jalat olivat suurempia. “He ovat jäniksiä, ja ne ovat pyhiä minulle.”

“Aivan, puput ovat pyhiä. Älä satuta pupuja tai mitään pupu-like”, mutisin kuin uni yllätti minut.

Kun aloin herätä, se oli päivänvalo uudelleen. Voisin kertoa olin vielä henkimaailmassa. Olin käpertyneenä löysä kierre niitty Chang kiertyä ulkoreunaa. Kun katselin ympärilleni ja täysin heräsin tunsin itseni slide takaisin fyysiseen maailmaan. Koska molemmat näytti täsmälleen samanlaisia, kokemus oli katsomassa Chang häivyttää kuin valo ja äänet tuli tylsempi. Se oli noin puolivälissä iltapäivällä. Ajattelin yrittää mennä takaisin, kun minut valtasi äkillinen pelko. Jotain oli pahasti vialla. Buzzit edellisenä yönä hiipui chill levisi minua minun helmi. Olen pultattu jokea, selkäsauna sen niin pelko kärjistyi paniikkiin.

“Mitä tapahtui?” Vaadin.

Mitään ei ole tapahtunut tai ympärillä vesi

“Oletko varma?”

Kyllä

Tämä vastaus ei ivata kanssa, mitä minulla oli tunne. Juoksin nopeasti kuin pystyin lähimmän huono osa joen. Se ei tapahdu minulle soittaa Chang, mutta hän sai minun kanssani siellä joka tapauksessa.

“Sebastian, mikä on hätänä?” Hänen hämmentynyt sävy vain turhautunut minua enemmän.

Nojasin etujalat konkreettisista pankki ja craned kaulaani yrittää nähdä, jos jotain oli vialla. Mikään ei tuntunut pois paikaltaan.

“En tiedä,” minä tiuskaisi ja toistuva tekoni toisella puolella pankki. Vielä mitään. Aloin pää alempana jokea kun tunsin jotain pin minun hännän joen pohjaan. Katsoin takaisin nähdä Chang seisoo minun häntää.

“Rauhoitu”, hän sanoi lempeästi.

“Mutta ….” Minä valittaa.

“Rauhoitu”, hän toisti, hieman voimakkaammin.

“Chang ….” Yritin vetää minun hännän ulos hänen otteestaan.

“Sebastian.” Tällä kertaa hänen äänensä oli ukkosta. Lopetin mitä olin tekemässä ja katsoin häntä, suun agape.

“Kiitos.” Hänen sävy oli rauhallinen uudelleen. “Mitä on niin hurja ei tule olemaan hyvin tavannut sinua tässä tilassa. Nyt hetki ja rauhoitu.”

Minun hermot olivat raaka vaikka minun paniikkia ei ollut kestänyt pitkään, ja viimeinen asia, voisin kuvitella tekeväni oli rauhoittuu. Riippumatta tämä oli, se vaati toimintaa. Palasin yrittää hinaaja minun hännän pois Chang, ilman menestystä.

“Minulla ei ole aikaa.”

“Tiedätkö, mikä hätänä?”

“Ei”, myönsin, melkein uskalla kehittää edelleen.

“Niin, jos annan mennä, mitä aiot tehdä?” Hän oli kohtuullinen, mutta en ollut sillä tuulella syystä.

“Suorita alas joelle ja yrittää löytää mikä on vialla.” Koska se oli joki, perhana. Sen täytyi olla. Jos se ei ollut joki, oli vain yksi muu asia Voisin ajatella, että aiheuttaisi tämä tunne, ja se sai minut tuntemaan huonompi.

“Oliko joen osoittavat oli ongelma?”

Jälleen syy.

“Ei se ei ole,” minä tiuskaisi ärtyneesti. “Mutta jotain on vialla.”

“Ja luulet käynnissä sattumanvaraisesti satunnaisessa suunnassa tuntematon ongelma että ei voi edes olla joki on oikea tapa toimia?”

Voisin ymmärtää logiikkaa hän makasi, mutta tämä tunne, tämä kiire, työnsi minut toimimaan.

“No, mitä ehdotatte?”

“Rauhoitu. Uskon ehkä mainita, että.”

Annoin ja kesti useita väristen, repaleinen Hengitä. Se ei paljon auttanut.

“Nyt sitten. Mitä on tekeillä?”

Otin toisen, syvempi hengitys ja yritti tahtoo sydämeni pysähtyä thudding rinnassani. “En tiedä. Heräsin siellä sitten tuli takaisin tänne ja oli tämä kamala tunne jotain oli aivan väärä. Oikeasti, pahasti vialla,” toistin korostamiseen.

“Ja joki ei anna aihetta huoleen?” Chang kyselyt edelleen rauhallinen, mutta huomasin huoli tulla hänen silmänsä.

“Ensimmäinen asia, tein oli kysyä joki. Joki sanonut mitään ei olisi tapahtunut.”

“Ja onko sinulla syytä epäillä joen arviointia?”

Katsoin alas. “No”

“Näen.” Chang nosti jalkansa minun hännän. “Menen tarkistamaan Dakota.”

Katsoin ylös ja alkoi protestoida.

“Sebastian.” Hän oli vielä lempeä, mutta lujaa. “Ymmärrän, kuinka paljon rakastat häntä, mutta se tekee sinulle erityisen huono valinta. Ohjaus ei ole sinun vahva puku, ja teidän levoton valtio voi tehdä jotain tulet katumaan.”

Ilmeisesti Chang oli kohtuullisuutta irtotavarana. Kuitenkin kuva brick paskaa talo makaa kuolleena minun kynnet tuli mieleen ja katsoin takaisin alas. Hän oli oikeassa, tietenkin, ei väliä kuinka paljon vihasin sitä.

Chang lukea fiiliksen. Hän tönäisi minua vastaan ​​pääni ja katsoin ylös. Ei ollut oikeutta hänen silmissään tai sanoja. “Sebastian, tarkoitatko hyvin, enkä usko hetkeäkään, voit satuttaa ketään provosoimatonta. Mutta sinun täytyy lohikäärmeen luonto ja kun tämä provosoi, voit vastata kuin lohikäärme. Aikanaan opit integroida ja hallita näitä reaktioita , mutta siihen asti se on parempi välttää vastakkainasettelua. Saat sanani, aion tehdä kaiken voitavani vakuuttaa hänen turvallisuutensa. ”

Hänen sanansa sekä lohdutti ja koskettavat minua, ja muistutti minua, kuinka paljon minun oli opittava. Nyökkäsin.

“Annan teidän tietää, jos hän on vaarassa.” Ja että hän oli poissa.

Kävelin takaisin niitty ja käpertyneenä kuin joki tarjosi mitä lohdutus se voisi.

**************************

Istuin omassa olohuoneessa, ympäröi asioita, jotka yleensä lohdutti minua, mutta nyt tarjotaan vain mitään. Oma mukavuus, minun turvallisuuden tunne, oli pirstaleina. Olin aina ajatellut kotiini pyhäkkö, mutta se ei ollut pitää pahat asiat pois. Kuulin äänen oven pirstaloituminen pois se saranat sekuntia ennen kuin se törmäsi seinään. Hyppäsin kunnes tajusin, että se oli mielessäni.

Muistan lukeneeni jostain, että ihmiset keksivät aikaa. En koskaan uskonut sitä. Ihminen ei keksinyt kulkua vuodenajat, väistämätön etenemistä elämästä kuolemaan, tai edes kulkua päivästä yöhön. Nyt ymmärrän, mitä keksimme oli käsitys ajasta. Puhelin oli tehtävä olisi hyötyä, ja se vei aikaa. Enemmän aikaa sitten ajattelin olla.

Vaikka puhelimen saavutettu, se veisi aikaa avun saapumista. Tunsin phantom iskuja sekä joitakin hyvin todellista tuskaa minun mustelmilla lihaa. Rystyset Leikkasin hänen hampaansa, kun löi häntä suuhun throbbed, kuten tein jäykkäkouristus laukaus. Tuntui, että aika piti sitä hengitystä, sitten pysähtyneen.

Kaikki kerralla poliisi oli siellä, vetää hänet irti minusta. Välillä minun viimeinen katsoa kelloa ja tämä ehkä kaksikymmentä minuuttia oli kulunut. Juurikaan aikaa lainkaan. Tuon toteutuminen, aikaa jatkettiin sen virtausta.

Poliisi vei julkilausuman. Minut vietiin sairaalaan, ja Chad vietiin vankilaan. Yksi poliiseista jäi minulle ja vei minut kotiin, kun minut vapautettiin. Siellä oli joitakin mustelmia, leikkaus käteni vaativat jäykkäkouristus laukaus, ja kipua pillereitä. Onneksi ei ollut mitään minun piti säilytettävä. On kyydin kotiin upseeri neuvoi kutsun ystäväni. Hän antoi minulle kortin uhrin auttamisen ja vahvisti minua halusin syytteen. Tein.

Kun pääsin kotiin, minä kiilata takaisin oven kiinni ja naulataan pala puuta poikki. Se ei ollut suuri korjata, mutta vaikeuttaisivat kunnes sain maa-herra. Sitten minä suoristaa minun keittiö ja yritti mennä nukkumaan. Mutta aika ei tehty pelaa sitä pelejä kanssani. Yö kestänyt. En ottanut kipu pillereitä ensin; kun olin ottanut niitä aikaisemmin ne sai minut loopy. Jälkeen tunnin venytetty jonkin aikaa, otin ne vain on vapautumista tajunnan.

Tiesin Tšadin aikaa vankilassa oli rajoitettu parhaimmillaan. Koska emme koskaan asuneet yhdessä, hyökkäys ei pidetty perheväkivaltaa. Se oli pahoinpitely ja tauko pahensi tunkeutuminen, sekä rikettä. Koska se oli Chad ensimmäinen rikos, he eivät pidä häntä kovin pitkään. Ehkä yön yli, ehkä hieman pidempään, niin yksi hänen ystävänsä pelastamaan hänet ulos. Katsoin käyntikortti poliisi oli antanut minulle ja ajatellut neuvoja soittaa kaverille. Oli ystävä Halusin soittaa. Huonosti. Olin rehellisesti sellainen yllättynyt hän ei ollut saapunut vielä, mutta olin myös kiitollinen.

Look Sebastian oli ollut ravintolassa ahdisti minua. Hän olisi ottanut Tšadista siellä oli annoin sen mennä näin pitkälle. Epäilin … no, tiesin tällä kertaa oli vain erilainen taso mitä tehtiin. Jos Sebastian oli valmis ottamaan Tshad siitä, että yleisen ass ravintola, tämän hän tekisi paljon pahempi. Jos kertoisin hänelle. Olen pureskella huulessa kuin kyyneleet welled silmissäni, koska, hitto, halusin kertoa hänelle. Muutama sana olisi kaikki kesti, ja Chad tietäisi kipua paljon huonompi kuin mitä hän vieraili minua.

Sebastian voima ei ollut minun, vaan voisin suoraan sen. Tiesin, mitä hän voisi tehdä, ja lopulta, tiesin mitä hän todennäköisesti tekisi. Tiesin myös, mitä hän tekisi itselleen jälkeenpäin. Olin nähnyt sen kaiken ennen. Minulla oli valta tuhota Chad, mitä hän oli tehnyt minulle, ja halusin. Mutta prosessi, haluan myös tuhota osa Sebastian. Hinta oli liian vitun korkea. Minulla oli valta, mutta oli avuttomana sitä. Kyyneleet kääntyi nyyhkyttää yksinäisyyden ja raivoa kaatui alas minua.

Koputtaa oven ravisteli minua näitä ajatuksia. Menin ovelle varoa, vaikka se ei ollut kuin Chad koputtaa. Katsoin ulos ikkunasta ja yllättyi nähdessään Chang. Pyyhin kyyneleet pois ja avasi oven päästämään hänet sisään ulkoasua surua ja myötätuntoa, joka ylitti hänen kasvonsa, kun hän katseli minua lähes undid minua. Katsoin pois.

“Olen niin pahoillani sinulle käy näin”, hän sanoi pehmeällä äänellä.

“Mistä tiesit jotain tapahtui?” Kysyin, taaksensa hänelle.

“Sebastian tiesi, mutta selvästikään ole samaan aikaan, kun hän voisi tehdä asialle jotain.”

“Tietääkö hän, mitä tapahtui?”

“No”

“Hyvä”, vastasin kuin minä hänestä pois.

“Pelkäätkö mitä Sebastian tekee?” Hänen äänensä oli vielä pehmeää.

“No Pelkään mitä haluan hänen tekevän.” Kuulin kovuus ja raivoa minun ääneni, ja oli häpeä sitä. Purskahdin uudelleen itkuun. Tunsin hänen kätensä olkapäälleni ja annoin hänen kääntyä minut ympäri. Hänen ilmeensä puhui vain huolta minusta, ei tuomiota. Kaaduin häntä vastaan ​​ja nyyhkytti kuin hän kokosi minut syliinsä.

Seisoimme kuin, että kuinka kauan en voinut sanoa. Hetken kuluttua tajusin hän hyräili. Se oli makea, melko ääntä, joka tuntui minusta ulos paikka jyrinä ukkosen olen hänen kanssaan. Se oli lohdullista. Vedin pois kun minä taas pyyhki kyyneleet naamaani.

“Mikä tuo on?” Kysyin, ääneni kiinni hieman.

“Pelkkä virittää Opin kauan sitten. Minusta musiikki voi olla rauhoittava.” Hän ohjasi minut toiseen päähän sohva ja viittoi minut istumaan. Hän istui toisessa päässä ja taitettu kätensä syliinsä.

“Voitko kertoa mitä tapahtui?”

Nyökkäsin otin hetki säveltää itse. “Se oli Chad.”

“Pelkäsin niin paljon. Oletko pahasti loukkaantunut?”

Pudistin päätäni. “Ei, vain mustelmia.” Nostin käteni. “Ja minä leikata käteni hänen hampaansa. Mitä olet kertonut Sebastian?”

“Vain että et ole missään välittömässä vaarassa, ja että on olemassa joitakin asioita minun täytyy selvittää.”

“Hän myönsi, että?”

“Hän ei pitänyt siitä. I voidaan testaus suhteidemme vakaata, ja hänen uskonsa minuun, mutta kerron hänelle välitöntä totuuden.” Hän pysähtyi, annoitte minulle mietteliäs ilme. “Mitä enemmän totuutta hän on kertonut on oman harkintansa mukaan.”

Vedin polvet rintaani. “Mitä luulet?”

“Ei ole yksinkertaista vastausta. Uskon hänellä on oikeus tietää. Mutta olen myös ymmärtänyt, ja lisäksi samaa mieltä huolenaiheista. Mitä asialle tehdään Chad tällä hetkellä?”

“Hänet pidätettiin ja olen syytteen.” Huokaisin, minun turhautumista tulossa. “Mutta se ei ole kauan, ennen kuin joku bails syötöllään, olen varma.”

Ulkoasua huolta tuli Chang kasvot. “Voitko täsmentää, mitä” ei kauan ‘on? ”

“Veikkaan, tänään tai huomenna.”

“Näen.” Chang näytti spekulatiivisia.

Leave a Reply

