äiti I Never Knew Ch. 03

“Mitä?” Teela huohotti ystävällinen yllätys – hän piti Heidi, voisin kertoa.

“Mitä? Heidi nukut äitini kanssa myös?” Natalie kuulosti kovin tyytyväinen.

“Niin, ei hän mihinkään kinky juttuja?” Teela oli erittäin uteliaita.

“Pyytää sinut minnekään,” Sienna virnisti klo Teela. “Jos haluat tietää, sinun olisi parempi olla valmis maksamaan veronsa.”

“Teela! Olet lyövät minun äiti – joka on ollut vankilassa kaksikymmentä viiden vuoden aikana” Natalie huudahti.

“Entä Heidi?” Teela kiusoitteli. “Kaikki mahdollisuudet voin vuokrata hänet?”

“Teela!” Natalie huusi uudestaan ​​ja lisätään nyrkki Teela n bicep ylimääräistä painoa. Huomasin Heidi seisoin itsevarma ja ylpeä.

“Ei Teela, Heidi voi pelata ulkopuolinen jos hän on minun nimenomaista lupaa ja vain jos huomaan kiinnostusta hänen puolestaan” selvitin. “Ensinnäkin vaikka hän on minun. Eikö Heidi?”

“Abso-vitun-lutely,” Heidi virkkoi riemuiten. “Olen Joosuan ja hän on minun – Joshua ja hän saattaa hyvinkin rangaista minua minun tunteenpurkaus.” Se oli Heidi tapa kertoa minulle, että jännitys oli saanut hänen kiimainen ja hän halusi saada kuseen ja pian.

“Eikö Hallitseva olla vastuussa – rangaista sinua juuri nyt?” Teela ehdotti minulle.

“Tämä ei ole sirkus joissa olemme antaa joku todiste suhteestamme, Teela,” Olin saada hieman risti. Halusin seksiä pian samoin. “Jos Heidi tai äiti mokaa, minä hoidan niitä tavalla löydän sopiva. Se on minun ja heidän välillään.”

“Voivatko he menevät ulos ja elää normaalia elämää?” Natalie palasi keskustelun.

“Tietenkin”, sanoin. “Olen heidän Dom mutta ne eivät ole minun orjia. Lähes kaikki päätökset Heidi ja äiti tekevät tiettynä päivänä ovat omasta aloitteestaan. En ole mikään pakko kontrollifriikki. Ne kuuluvat minulle, mutta ne eivät ole omaisuutta. ” Natalie opiskeli minulle sitten antoi muutama alustava nyökkää.

“Komitea suosittelee, että Heidi antoi minulle lahjan tänä aamuna, joka auttoi minua keskittymään ajatukseni. Paitsi minä homman Shanghai, he antavat minulle työtä Manilla arvoltaan noin kuusikymmentä tuhatta dollaria komissio – minun suurin työ tähän mennessä. “

“Minä annan kärki juomani ja keula Heidi toit minut vieläkin onni,” Nostin olutta. “Heidi.” Äiti ja Teela nostivat lasit. Natalie palasi vierelleni liittyä paahtoleipää. “Heidi,” me kuorossa. Heidi ei tiennyt mitä tehdä kiitosta, mutta hän otti kulauksen viiniä ja punastui vaaleanpunainen ja antoi heikon hymyillen.

“Nyt minulla on kyse kurista käsitellä ja se on perheen asia”, totesin, “joten kutsukaamme ohjaamo vieraille ja me kolme odottaa olohuoneessa sen saapumista. Ole hyvä selvittää ja tiskata “, ohjasin että viimeinen virke Heidille ja äiti.

Maksoin ja odotimme korviahuumaava puute small talk. Natalie piti varastaa kurkistaa minua ja Teela katseli meitä molempia – ja joivat enemmän viiniä.

“Haluan sinut ulos” Minä suunnattu Teela ja Natalie ohjaamon tuli. Suutelin Teela poskelle ja Natalie haluaisin suudella häntä huulille. Kun Natalie kääntyi seuraamaan Teela ohjaamoon I swatted hänen pohjassa. Hän kääntyi minuun hieman yllättynyt, mutta antoi sitten vallaton hymy.

“Se mitä saat tehdä minun odottaa,” Minä suuhun hänelle. Silloin hän punastui.

Palasin talon ja katseli kaksi naista lopettanut laskemisesta tähteet ja täytät astianpesukonetta. Heidi oli todella hyräillen virittää mutta äiti oli paljon kireämpi.

“Miten luulet se meni?” Sienna kello pesuallas pesu kulho, pyysi minua varovaisesti. Natalie ja minä olimme hänen lapset, että hän oli uhrannut niin paljon.

Kun tulin hänen taakseen, laitan kädet lanteilla ja hitaasti kietoi yleistymistä vatsaan ja piti hänen tiukka.

“Heidi, pukeutumaan nukkumaan tapaamaan meitä alakerrassa,” Sanoin minun numero yksi. Äiti pani kätensä yli minun kuin minä rullattu vatsallaan minun pitoa.

“Luulen, että hän tietää, että me haluamme, mikä on parasta hänelle niin me olla tyytyväinen mitä hän päättää,” Minä liittyviä äiti rauhallisesti. “Hän rakastaa minua ja hän tulee rakastamaan sinua ja Heidi. Teemme hänen onnellisin pitkällä aikavälillä.” Äiti tarvitsi hieman lohdullista, joten otin molemmista käsistä ja pakotti heidät hänen selkänsä takana, kunnes hän piteli minun invigorated kukko ennen Purin hänen oikea korvalehden.

“Aiotko käyttää minua kuin likainen huora”, joka oli äidin tapa sanoa hän tarvitsi enemmän rauhoita. Hän jopa pääsi kätensä pois minun kukko ja antaa heidän ajautua takaisin minun pakarat jonka hän ahtaalle ja veti häntä kohti.

“Ei, aion olla Heidi käyttää sinua ja vain silloin, kun hän on tehnyt aion käyttää väärin pidät totta vankilan narttu olet – selvä?” Vaadin.

“Muista tallentaa tarpeeksi energiaa, jotta voimme huijata Heidi ja repiä hänet,” kuiskasin ennen erosimme.

“Voi, hänen pieni mieli on menossa räjähtää”, äiti hymyili olkapäänsä yli, “En voi odottaa.” Sillä hetkellä hän tuli rajaava alas portaita ja liukui pysähdyksiin alareunassa ennen scampering keittiöön katsomaan meitä.

“Olet varmasti menossa allekirjoittaa kaikki minun paketti toimitukset,” minä yski. Heidi ollut kalpea, ohut valkoinen trikoot, joka oli koostumukseltaan märkää sideharsoa enemmän kuin mitään. Heidi näki ilmeen hillittömän himon silmissäni ja hymyili voitokkaasti.

“Liian paljon?” hän kiusoitteli minua. Ei ollut mitenkään otin sen.

“Käänny ympäri ja taivuta tiskillä, Tramp,” Minä jyrisi. “Se asenne on mentävä!”

Heidin zip yli keittiö saari, lepäsi hänen päänsä taitettu aseita ja juuttunut hänen kaunis takapuoli ulos haasteena. Olin vihdoin repiä silmäni pois hänen ylävartalon ryhtyä hennon vaaleanpunainen baletti tossut.

Olen etsinyt ympäri jotain oikea koko, muoto ja jäykkyys ja minun piti mennä läpi kaksi laatikkoa löytää se; paksu kumi lastalla että kapenevat reunoille. Huitaisin käteni muutaman kerran saada tuntumaa vaikutus.

“Hyvä sinä,” minä mutisi Heidin tulin ryntää hänen luokseen. “Sinä katsovat, että oikea tapa esitellä itsesi? Hanki että perse ylempänä.”

“Odota! Odota,” Heidi vetosi kimeästi. Sitten hän teki jotain todella outoa. Hän tarttui yksi barstools saarelle, työnsi sen eteen sijoitetaan sitten kätensä sen päälle. Vielä toinen lumoava hymy, hän kääntää eteenpäin yli jakkarat kiinni hänen kätensä ja rinnassa. Selällään, perse ja jalka pitää liikkeessä korkeammalle, hänet takaisin kumartaen minua kohti ja jalat osoittaa kohti kattovalaisin. Lopulta hän sai kohta täällä hän kallistaa hänen ass eteenpäin sylissään voisi ottaa painoa päätyen vain hänen kovia kämmenet ottaen kaikki massa ruumiinsa.

“Pyhä paska”, Sienna uloshengitysilman. “Mitä te, sirkus apina?”

“En tiedä, miten tämä tekee melontaan teille kaikille, että paljon helpompaa, mutta en varmasti nautin mieltä,” minä virnisti. Riskeeraa tasapainonsa, Heidi kiemurteli hänen pusku tantalizingly. Astuin hänen vierellään, tarttui hänen oikea reisi yhdellä kädellä ja valmis minun lakon.

“Smack” Minä melotaan häntä lujasti seuraa “Auts!”; toistetaan yhteensä kuusi kertaa, kunnes Heidin silmät puristi kiinni ja kyynel vieri alas molemmille poskille. Hänen tiukka perse oli kirkkaan pinkki samoin. Autoin hänen palata lattialle ja hän näytti melko säälittävä ja surkea. On kierretty matka elämäni oli nopeasti ottanut tiesin asioita Heidi eivät aina ole sitä miltä tuntui.

Vedin hänen läheinen kun hän katsoi ylös, teary silmät ja Partaturska. Sylissäni ympärillään ja hän käpertyi rintaani, etsii edelleen ylös.

“Nyt kun olen lämmennyt sinut, olen valmis aloittamaan melonta sinulle säännöllisesti”, huomautin. “Tiedän, että olet yrittää kovasti olla minun nainen, mutta mielestäni kaipaat rohkaisua aika ajoin.”

Heidi voimakkaasti kamppaillut kaukana minusta ja heittäytyi yli barstool.

“Voi, kannustaa minua!” hän kiljui. “Kannustaa minua.”

“Ha”, äiti nauroi. “Aion mennä ylös ja pukeutumaan nukkumaan. My näyttelyssä syttyy viidessä minuutissa.” Äiti rakasti poliisi procedurals – kanssa lisäsi panos vanki silmään.

“Smack” Auts! “Smack” “Auts!” Heidi niiskutti sitten kiljui kun hefted hänet ylös ja pisti olkapääni yli, perse eteenpäin.

“Kannustaa minua – my ass” Minä ärähti. Kuljin matkan keittiöstä kaksi portaat sänkyni, melonta hänen pusku kevyesti aina muutaman askeleen ja viheltäen, kun olen työskennellyt.

Kuten Menin strippaus alas sitten laittaa minun yönä shortsit, huomasin Heidi laittoi hänen puolelta, jossa olin jättänyt hänet, hänen vatsaan ja ryömi lähemmäs minua.

“Niin?” Vastasin hänelle uteliaisuutta.

“Haluatko seksiä?” hän näytti odottava.

“Ei”, vastasin, “Aiomme alakertaan kellariin, roikkua Sienna ja aiot huoltaa minua haleja ja suukkoja.” Heidi opiskeli minua toista sitten nyökkäsi.

“Tämä on koti”, hän julisti viattomasti universumiin, sitten “Oletko varma et ole kyllästynyt minuun?”

Se oli minun vuoroni nauraa ja nauraa äänekkäästi en.

“Kuule pikkuneiti, minä rakastan sinua, mutta haluan enemmän sinusta kuin seksi – Haluan sinun toveruutta, lämmöstä ja oivalluksia,” Kerroin hänelle,. Nousin ylös ja auttoi kipeä-assed Heidi pois sängystä ja menimme toistensa kainalossa vyötärölle kellariin.

“Kertoo Sienna tunnet samoin olisi kiva,” Heidi ehdotetaan teimme ensimmäisessä kerroksessa.

“Minä ajattelen sitä, mutta minun täytyy rangaista hänen ensimmäinen,” I nyökkäsi. “Hän tarvitsee tietää, kuka on vastuussa.”

“Voi,” Heidi hidastui minut alas kuin hän piristyi. “Mitä aiot tehdä?”

“Oikeastaan, olet yksi tekemässä rankaisee; olen sitomalla hänet alas ja olet menossa on mennä teidän kiinnitysremmein hänen pillua ja persettä”, selitin. “Mutta älä varoittaa häntä – se on yllätys.”

“Cool”, Heidi antoi minulle hehkuva hymyillen, “hän on herkkä Butthole ja makea, makea perse – iso ja erittäin spank-arvoinen.”

“Huono Heidi,” minä naurahti kuin tulimme alas lattialle nähdä äiti pimeinä sohvalla, juo yksi niistä haitallisten terveys tärisee, että hän oli lisännyt hänen aikataulunsa pitääkseen lihaksikas ruumiinrakenne hän oli rukoili, lainattua ja varastettu EKE ulos vankilasta järjestelmän minimaalinen säännöksiä. Hänellä oli harmaa hihaton paita ja oliivin kuntosali shortsit; no jalkineet.

“Huono Heidi?” Sienna näytti hetken tiemme.

“Saat olla hakkasi meille molemmille”, vastasin äiti “, mutta Heidi voidaan meloivat minua.”

“Voimme nostaa” täyskäännös meloa aika “tuntia kerran tai kahdesti yöllä”, äiti tarjosi. “Kun joku tekee jotain väärin, he saavat melotaan. Olisi kiva tapa saada Natalie mukana.”

“Hyvä idea äiti” Nyökkäsin. “Heidi olisi pitänyt miettiä sitä, niin on läimäyttää häntä.” Annoin Heidi hänen meloa ja hän nopeasti astui sen yli äiti. Sienna istui suorana ja veti Heidi yli sylissään. Sarjan rytmisen puhaltaa jälkeen, useimmiten pehmeä palvelus tuskin aiheuttaa Heidi epämukavuutta, mutta harvat, jotka todella kaikuivat.

Otin avaamisesta istua alas toisella puolella sohva ja tarttua kaukosäätimen niin, että kun Sienna valmis, hän scooted luokseni. Kuten Sienna reclined olkapäänsä rintaani vasten ja jalkansa palasi sohva tyynyt, Heidi ratsasti Sienna ruumiin alas, kunnes hän makaa päällä vahvempi nainen. Sitten, kuten kaikki muut täysin normaalia perhe, olemme seuranneet tv ja iltauutisissa.

Tai olisimme seuranneet uutisia paitsi noin 11:15 Kuulin Siennan hengitys tuli epäsäännöllinen. Heidi oli hänen päänsä lepää välillä Siennan rinnat ja teki hänen paras pitää hänen toimia verhottu. Kun minä rullattu pääni kauemmas vasemmalle, kunnes sain näkyville Heidin vasemmalta tutkiessani nopeasti sisälle Siennan shortsit.

I punnitaan minun vaihtoehto; Olisin voinut pysäyttää tapahtumia ja joko katseli uutisia tai ottaa asioita yläkertaan; tai voisin tehdä mitään ja annetaan heille treenata asioita itse, tai voisin liittyä tuumaa Minulla oli jo yksi käsivarsi ympärillä äiti joten annoin että liukua alas, kunnes minä Gastropods rintaansa oikealla yläpuolella Heidin pään. Koko areola / nänni alue on jo sylkeä kasteltu – Heidi oli ollut aktiivinen kettu.

“Kuinka kauan hän ollut kiireinen?” Kuiskasin äidille.

“Noin kolme minuuttia uutinen”, Sienna voihki. Olin ylpeä siitä, että Heidi oli ojensi niin kauan. Hän oli viimeinen yllätys minulle.

“Olen pahoillani Sienna, mutta voin viettää muutaman minuutin hiljaista aikaa Joshua?” Heidin katkeaa äkillisesti.

“Tulen yläkertaan sängyssä,” Sienna pääsi takaisin ja silitti minun kukko. Hän myös antoi minulle vinkki, kerroit minulle hän oli saada hänet lelu. Hän heittelivät hänen vankka runko ylös, hänen voimakas olkapäät, ojentajat ja reidet taipumista helppo liikkuvan liikkeen. Joo, äiti ei ollut Barbie Doll mutta näin ruumistaan ​​rehevän leikkipaikka minun toiveeni. Ikään kuin lukeminen mielessäni, hän antoi minulle hyvin naisellinen silmäyksellä ennen menossa yläkertaan.

Heidi ryömi ylös ja otti äidin paikka sylissäni. Hänen korvaansa lepäsi rintaani, hänen vasen käsi on taitettu ja meidän välillämme hänen oikea hyväili kylkiluuta ja vatsaan. Omalta osaltani olen vetänyt hiukset pois hänen silmistään sitten varovasti silitti hänen korvaansa vanteen.

“En halua herätä”, hän kuiskasi minulle noin viisitoista minuuttia myöhemmin.

“Miksi?” Olen hiljaa kysyi.

“Aion herätä ja en ole täällä ja sinä ja Sienna ei ole elämässäni”, hän haisteli.

“En voi kuvailla kuinka paljon se satuttaa herätä ja huomaat ollut vain unta, Rakkaus”, sanoin välillä suukkoja hänen päähänsä. “En voinut olla missä tahansa niin lähellä äitini, jos et olisi rohkeutta näy kotiovelle. Niin paljon kuin tuo äiti kotona – Heidi – joka muutti elämäni.”

“Onko sukupuolen välillä meille todella niin hyvä?” hän kysyi ja voisin kertoa hän oli hymy hänen kasvoillaan hän teki niin.

“Heidi, En ollut nukkunut koko yön tahansa nainen, koska äiti oli lähetetty pois ja se oli kun olin viisi,” tunnusti.

“Yleensä pidän henkilökohtainen tila – ja nyt odotan heräämässä vieressäsi joka aamu, enkä voi antaa sinulle yksi syy, miksi paitsi se tuntuu oikealta minulle,” minä ryppyiset hänen hiuksiaan hellästi.

“Olen iloinen, että valitsi minut”, hän huokaisi iloisesti.

“Olin siinä käsityksessä, voit valitsi minut, mutta jos haluat valehdella minulle tästä, Sallin sen,” minä kiusattiin.

“Mitä voisin tehdä, että tekisi sinulle luopua minua?” hän kysyi varovasti. Annoin sille vielä.

“Voisit julmasti pettää Sienna ja / tai Natalie, kuin he voisivat menettää minua, jos ne pettää teitä kumpaakaan – olette kaikki kolme yhtä sydämessäni, enkä aio sietää petosta”, sanoin. “Sinä veisi osa minua mukaasi, jos jätit.”

“Olisit anna minun lähteä, jos halusin mennä?” hän kuiskasi kerran.

“En halua ajatella, että ja tiedät miksi” Minä puhalsi hänen hiuksiaan.

“Sinä rakastat minua”, hän uloshengitysilman niin paljon kuin itsekseen kuin minulle.

“Onko se niin vaikea voit uskoa?” Vastasin.

“Sinulla ei ole aavistustakaan, minun Joshua”, hän nyyhkytti hiljaa.

“Olin arvoton, kunnes löysi minut. Mitchell yritti auttaa, tiedän, mutta olit eräänlainen kun sinun piti olla ystävällinen ja vaativa, kun minun piti olla kurissa”, hän kertoi. En anna meidän istua vielä kaksi minuuttia sitten.

“Aika seksiä, piika” Minä rustled Heidin vartalo. “Siennan iso läski ei aio naida itseään.”

“Weeee,” Heidi hyppäsi pois sohva ja Juoksin portaita. “Hitto” Minä murahti, nyt jouduin siivoamaan tänne ennen nukkumaanmenoa. Luulin olivat edenneet nopeasti, mutta selvästikään ole tarpeeksi nopea minun kaksi naista. Kuten suuntasin kolmannen lasku aloin kuulla grunting ja läpsiminen ääniä minun makuuhuoneessa.

Sienna oli selällään yllään tarkoitukseen muotoillut side, gag musta suitset, ja pehmustettu käsiraudat, jotka olivat tilalla hänen syliinsä hänen selkänsä takana, joka näytti hieman hankala hänelle. Hänen pääasiallinen häiriötekijä oli Heidi vaikka; hän oli Siennan jalat ylös ja painetaan takaisin “V”. Hänellä oli kiinni jokaisen vasikan ja sen painamalla eteenpäin, työntää hänen hihna-vibraattorin syvemmälle Sienna Beverly perse.

Heidi oli suorittaa läpivientien kanssa veteraani sileyttä. Hän piti gyrating lonkat ja hitaasti ja tasaisesti osaksi Sienan peräsuoleen. Äiti alkoi tehdä kovempaa ja kovempaa vaimeita voihkii kun olen riisuttu ja tehostettava sängyn heitä lähimpänä. Kun Heidi antoi minulle vinkki, olen lunged suuni yli hänen vasen nänni ja laittoi kolme sormea ​​osaksi Sienan häpyhuulet ja klitoris.

Äiti ikävästi sitten hän ikävästi jälleen aloin nopea, vilkas näppäilyä hänen clit. Hän vuoti vastaan ​​minun sormi.

“Potkua Cowgirl,” Heidi gloated ilman ilkeys. “Joku haluaa hänen kisu löi uudestaan.”

Jouduin luopumaan että hetken tulin ylös ja riisui gag.

Kehoni tuli sänkyyn, puristaminen minun haara lähellä Sienna kasvot ja ohjannut minun kukko huulilleen. Hän aloitti tekee hänen parhaansa imeä minun siementä minun kivespussin antamatta penikseni iloa siemensyöksy. Menin takaisin näppäilyä pillu kun Heidi alkoi taipumista hänen lonkat pois sängystä hänen tippy-varpaat sitten pamahti alas kova osaksi Sienna perse.

Sienna huusi noin minun kukko kuin toisen orgasmin löi ja se oli kaikki, mitä voisi tehdä ampua hänen kurkkuunsa. Teho ja koordinointi Heidi liikkeitä oli aiheuttaa hiki helmi ylös Heidin elin samoin.

“Anna Äiti tauon Heidi,” minä olen käskenyt. “Siivotaan ja tulla takaisin nukkumaan.”

Heidi varovasti veti äidin peräaukon sitten ryömi ylös äidin kehon ja suuteli häntä huulille.

“Olet niin erikoista ja kaunis minulle,” Heidi kuiskasi Sienna ennen irrotusta sulavasti sänky ja ohita vessaan, hänen keinotekoinen dong svengaava ja terhakka noin. Vedin Äidin sokkona pois ja irrotetaan hänen käsiraudat.

“Mikä on suunnitelma Lover?” Äiti oli nuolee huuliaan joten sanoin hänelle. Hänen vastaa halaus oli lähes kylkiluu-breaking sen intensiteetti ja hänen hyväksyntää oli virkistävä. Kun Heidi palannut puhdistus itseään ja laitteet, Sienna oli kääntynyt pois hänen ja oven ja suuntasi minun puolella sängyn. Heidi hyppäsi päälle polvillaan sängyllä ja haparoi minuun.

Olen paininut hänen varjolla leikkisästi pitäen hänen päähänpinttymä.

“Vieritetään vatsaan,” Vaadin. Heidi hymyili viettelevästi, rullataan häntä vatsaan ja kiemurteli hänen pusku odottavasti. Hän oli hieman hämmästynyt, kun se oli Sienna jotka asennetaan hänen toiselta puolelta.

“Joshua?” Heidi kyseenalaistettu, mutta en nähnyt mitään pelkoa.

“Joku on ollut huono ja Joosua haluaa niitä rangaistaan”, äiti sanoi, “- ilmeisesti minun lutka kuluminen oli liian Slutty joten nyt sinun täytyy olla” säätää “.”

“Oh! Oikaistu”, Heidi nauroi. Hän levittää jalkansa toisistaan ​​ja annettiin äiti asettua edellä hänen.

Olettaen yhden aseellisen asemansa Heidi, ensin tekemällä yksinkertainen push-up, jotta hän voisi hieroa hänen kehonsa ympäri Heidin pienempi runko.

“Ooohhh,” Heidi cooed, “se on mukavaa.”

“Katso, miten mukavaa tämä on Whore” Sienna murisi. Hän alensi itsensä alas jälleen, tällä kertaa käyttää hänen vapaat kädet ohjata häntä keinotekoinen kukko, kunnes se oli tiukasti Heidin sulkijalihaksen.

“Olen valmis työ, Heidi”, Sienna kehräsi. “Push itsesi – impale your sweet ass minun vibraattorin. Tiedätkö kuinka suuri se on makeutta, nostit sen puolestani kastumatta kaikki reisien välissä tietäen se aikoi päätyvät tänne.”

Heidi scrunched hänen voimansa, painetaan lonkat ylös ja kääntää hänen pusku noin kaapata ja pitää kukko, kunnes hän teki yhden lyhyen ääliö ja otti kärjen sisällä hänen.

Jouduin ihailla äidin rautapitoisuus ja valvonnan hänellä oli vielä yli minuutilta Heidi työskenteli muutaman ensimmäisen tuumaa hänen peräsuoleen.

“Olen tulossa arvokasta”, Sienna huffed Heidi. Yhdessä he ratsastivat kehoaan alaspäin, kunnes Heidi oli vaikuttavat patja ja Sienna oli tukahduttamalla häntä.

“Ugh”, Heidi uloshengitysilman kuten Sienna piti siirtymässä hänen vyötärö ja kiemurteli viimeinen kukko tuumaa Ennen vetämällä Sienna käsi vapaa, hän muutti kätensä ja pieni harmoninen surina alkoi.

“Voi enemmän”, vetosi Heidi. “Se sattuu niin paljon, anna minulle enemmän.”

“Voi, aion vasara teille, ya Freak ja tässä se tulee,” Sienna työntövoima Heidin perse niin kovasti patjan molemmat kääntyivät ylös.

Sienna oli selvittää rytmi sängyssä, mutta kun hän oli, Heidi oli varten karkea ratsastaa. Hän huohotti, itkua ja itkua aina liikaa. Kun he olivat molemmat käytössä keskinäistä seksuaalisuudesta, olen luiskahtanut pois vessaan saada kondomi jonka laitan ja sitten voidellaan ylimääräisiä slickness varten Siennan perse. Ennen olin valmis kuulin Heidi orgasmin ylpeänä.

Leave a Reply

